zondag 21 augustus 2016

Backk!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat heb geschreven, dit komt omdat ik een keer echt vakantie heb genomen van alle dingen. We zijn onder andere 2 weken weg geweest naar zuid Frankrijk en hier heb ik ook 2 weken rust genomen van trainingen. Na onze 2 weken in Frankrijk had ik nog 4 weken tot de 10-kamp in Amersfoort die 27/28 august gepland staat. De eerste week training ging erg stroef, dit kwam omdat mijn lichaam helemaal vast zat en geblokkeerd was. Dit werd gelukkig snel opgelost door de fysio en ik ben nu al weer anderhalve week volle bak aan het trainen zodat ik in zo goed mogelijke vorm aan mn tweede 10-kamp ooit kan beginnen. Ook begint over een kleine week  school, daarom ben ik de afgelopen dagen nog veel in Deventer en Zoetermeer wezen trainen om iets moois neer te kunnen zetten 27 en 28 augustus. Ik hoop hier echt een goede meerkamp te kunnen draaien en misschien zelfs richting die
6500 punten te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten