zaterdag 4 juni 2016

Wedstrijden!

De afgelopen tijd heb ik goed doorgetraind, ik heb veel stappen kunnen maken met
polsstokhoogspringen en de rest van de trainingen gaan ook goed. Gisteravond had ik eindelijk weer een wedstrijdje, een werp 3-kamp in Deventer. Ik had die middag ook al getraind dus ik verwachtte er niet zo veel van. Speer begon ik niet zo lekker met 42.61m, het kogelstoten ging al een stuk beter met 13,20m. Het discuswerpen ging echt super, ik verbeterde mn pr naar 41.36m, een pr van 4 meter! Vandaag heb ik een dagje rust zodat ik er morgen bij de A competitie volop tegen aan kan gaan. Ik sta ingedeeld op de 110mh, kogelstoten en polsstokhoogspringen. Ik ben echt super benieuwd hoe de hordes op de hogere hoogtes gaan omdat ik meedoe met atleten die een stuk ouder zijn. Ook heb ik ongelofelijk veel zin om mijn revanche te nemen bij het polsstokhoogspringen.

Een week later, 12 juni heb ik 'Polevaulting Rotterdam'. Dit is een wedstrijd speciaal georganiseerd voor polsstokhoogspringers op het Schouwburgplein in Rotterdam. Ik doe op de zondag mee en dit betekent dat ik met de 'mannen elite' mee mag doen. Dit is echt een geweldige kans om mij te bewijzen tussen alle (inter)nationale senioren toppers. Ik heb echt heel veel zin om in deze geweldige setting te springen en er alles uit te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten