zondag 29 mei 2016

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik meegeholpen aan een documentaire van de Johan Cruiff Foundation. Donderdag waren er opnames in het olympisch stadion met 4 andere atleten en vrijdag kwam ze langs bij een polsstok training in Zoetermeer langs. Het was echt superleuk om te doen en ze hebben volgens mij echt hele mooie shots gemaakt. Ik ben echt benieuwd wat ze er van maken, de première is woensdag 15 juni. Het weekend daarvoor had ik de hortas hurdles special in Epe. Na een week niet getraind te hebben stond ik weer in de startblokken voor de 100mh en 100m. Voor mijn gevoel ging de horde eigenlijk niet super, maar de tijd van 15.19 was een pr! Dit betekend dat er waarschijnlijk nog wel veel meer in zit. De 100m ging wat minder, ik liep in de stromende regen en een forse tegenwind 11.99s. Al met al een hele mooie week met mooie tijden en mooie ervaringen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten