zondag 13 april 2014

Testwedstrijd met pols!

Hallo lezer,

Het was gisteren zaterdag 12 april 2014, en dat zal de boeken in gaan als de dag waarop ik mijn eerste polsstokhoog-wedstrijd had. Het was een speciale dag en ik zal uitleggen waarom:
Ik begon de dag relaxed en kon laat mijn bed uit om rustig mijn laatste spullen te pakken en rustig te eten, maar we hadden de dag daarvoor nog een grote uitdaging erbij gekregen. We dachten te weten de polsstokken op een goede manier mee te kunnen nemen maar ja, toen we es even goed gingen kijken zat dat er niet meer in (op de makkelijke manier). Gelukkig kregen we de polsstokken mee naar Kampen maar wel op een hele creatieve manier. Toen we in Kampen waren gingen we inlopen, inspringen enzo. Toen de echte wedstrijd begon kon ik maar niet uitkomen en ik had 3 pogingen nodig voor de aanvangshoogte en bij die laatste poging haalde ik het wel maar sprong ik uit wanhoop met het verkeerde been. Verder in de wedstrijd kwam ik nog steeds niet goed uit, sprong ik af en toe weer met het verkeerde been en kon me niet goed focussen op de andere aandachtspunten. Bij 2.70m was ik echt op en na in totaal 13 sprongen moest ik genoegen nemen met 2.60m. Ik was klaar en ging de stokken weer op onze creatieve manier op de auto tillen en weer   naar huis. Zo sloot ik de dag af met gemengde gevoelens, ik had veel geleerd en was een ervaring rijker!

Groet,

Léon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten